معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

بزرگترین واحد مرغ مادرگوشتی خاورمیانه در اردبیل احداث می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۷۷۳۶
بزرگترین واحد مرغ مادرگوشتی خاورمیانه در اردبیل احداث می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بزرگترین واحد مرغ مادر گوشتی سه طبقه برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه در استان اردبیل احداث می شود.

به گزارش برنا، ارژنگ عزیزی در بازدید از بزرگترین طرح احداث واحد مرغ مادر کشور توسط شرکت آرتا جوجه  با همراهی مدیر بانک سپه استان افزود: این طرح یکی دیگر از زنجیره های تولید شرکت آرتا جوجه برای تولید گوشت مرغ در استان است.

وی تصریح کرد: این واحد برای اولین بار در ایران و خاورمیانه در سه طبقه و با حدود ۲۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری باظرفیت 91 هزار قطعه در حال ساخت می باشد. 
وی بیان کرد: این طرح از مصادیق بالفعل طرح های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در استان بوده و با بهره برداری از آن علاوه بر تامین امنیت غذایی، بدلیل ساختار طبقاتی طرح ، حدود 30 تا 40 درصدی کاهش مصرف انرژی، 20 درصدی کاهش هزینه های تولید، 40 درصدی افزایش تولید در واحد سطح و کاهش و کنترل بیماری ها خواهیم بود.
عزیزی اظهار کرد: شرکت آرتا جوجه یکی از مهم ترین تولید کنندگان جوجه یکروزه در کشور بوده و ظرفیت بسیار مناسبی را برای صادرات جوجه یکروز به کشورهای نظیر ارمنستان، ترکمنستان و کشورهای حوزه قفقار و CIS دارد.
 در این بازدید بانک سپه آمادگی خود را برای پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت جهت تکمیل طرحهای در دست اجرای این شرکت اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز