رییس هیئت اسکی لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا خبرداد :

شروع کلاسهای آموزش اسکی برای اولین بار در پیست اسکی تمندر الیگودرز/ تیم اسکی لرستان امسال در مسابقات "اسکی آلپاین" شرکت می کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۷۷۶۰
شروع کلاسهای آموزش اسکی برای اولین بار در پیست اسکی تمندر الیگودرز/ تیم اسکی لرستان امسال در مسابقات اسکی آلپاین شرکت می کند
مهدی شاه نصیری از آغاز برگزاری کلاسهای آموزش اسکی (آلپاین و اسنوبرد) برای اولین بار در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ شاه نصیری روز شنبه در این گفت وگو با اشاره به شروع فعالیت های هیئت اسکی استان در پیست اسکی تمندر الیگودرز ،اظهار کرد:  برای اولین بار در لرستان کلاسهای آموزشی اسکی آلپاین و اسنوبرد از تاریخ 18 و19 دی ماه   در محل پیست اسکی تمندر واقع  در روستای فرسش  الیگودرز زیر نظر مربیان رسمی فدراسیون اسکی برگزار شد.

اوبا بیان اینکه این کلاس ها هرهفته پنج شنبه وجمعه برگزار می شود ،افزود: باتوجه به اینکه  فعالیت پیست اسکی برای نخستین باراست که  در لرستان انجام می گیرد و همچنین فاقد مربی اسکی و زیرساخت های نرم افزاری لازم در  استان هستیم لذا  ضمن انعقاد  قرارداد با یک گروه از مربیان در استان اصفهان  توانسته ایم مربیا و وسایل سخت افزاری یا ابزار ورزش اسکی  را با قیمت مناسب به صورت اجاره در اختیار علاقه مندان قرار دهیم تا مردم شرایط استفاده  از پیست و ورزش اسکی را داشته باشند .

 شاه نصیری با بیان اینکه در روزهای  18 و19 دی ماه کلاس های آموزشی را شروع کردیم که در همین آغاز شروع به فعالیت با استقبال 250 نفر از علاقه مند روبرو شدیم،یادآورشد: این پیست اسکی متعلق  به همه مردم لرستان است و علاقه مندانی از شهرهای بروجرد و ازنا نیز در این کلاس ها شرکت کردند .

او اضافه کرد: همچنین در این کلاس ها با استقبال خوب مردم روستای فرسش که پیست تمندر در آن واقع است وقدرت بالای یادگیری آنان در ورزش اسکی روبروشدیم  که نشان می دهد مردم این روستای برف خیز الیگودرز می توانند به یک قطب درو رزش اسکی کشورتبدیل  شوند .

رییس هیئت اسکی لرستان با بیان اینکه استعدادیابی را در قالب همین کلاس ها شروع کرده ایم ، گفت: لرستان امسال در مسابقات اسکی آلپاین شرکت کننده دارد  وحضور اسکی بازان لرستانی در این مسابقات برای اولین باراست که انجام می گیرد .

او  ضمن اشاره به اهمیت وجایگاه پیست اسکی تمندر الیگودرز ،خاطر نشان کرد: چون  پیست های دیگر غرب کشور درحاحاضر فاقد برف لازم جهت فعالیت هستند   پیست اسکی تمندر  اولین پیستی محسوب می شود که برای فعالیت ،بازگشایی وکلاس های آموزشی در آن شروع شده است.

مهدی شاه نصیری در خصوص آخرین وضعیت این پیست نیز گفت: این پیست به عنوان یک پروژه مهم ورزشی  با ورود برفکوب در دهه فجرامسال به طور رسمی با حضور مسئولین  افتتاح می شود.

 

 

نظر شما