میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان ۴۲ سال است

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰۲
میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان ۴۲ سال است
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام دی اعلام شد که بر این اساس میانگین سنی افراد مبتلا به کرونا در ایلام ۴۲ سال است.

به گزارش برنا؛ محمد کریمیان گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۱۷۷ نفر در استان ایلام به بیماری کرونا مبتلا شده که متاسفانه تعداد ۶۵۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: همچنین تعداد ۲۲ هزار و ۸۷۷ نفر در استان ایلام بهبودی کامل یافته و تعداد ۲۳ نفر بستری بوده و تحت درمان این بیماری قرار دارند.

کریمیان، وضعیت میانگین سنی در ابتلا به کرونا را ۴۲.۱و افراد فوت شده ناشی از کرونا را ۵۷.۲ سال عنوان کرد و گفت: از مجموع ۱۱ شهرستان، شهرستان‌های ایلام، بدره، چرداول، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان آبی و آبدانان، ایوان، دره‌شهر و دهلران در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام: عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا در استان مخالف تجمعات و دورهمی های بزرگ خانوادگی و برپایی چادر در طبیعت است و این موضوع می‌تواند وضعیت و موفقیت نسبی در کنترل بیماری را در استان برهم بزند.

وی افزود: رها شدن پروتکل‌های بهداشتی و ساده انگاری می‌تواند از ویروس جهش یافته انگلیسی هم مخرب‌تر باشد و لذا توصیه اکید مسئولان رعایت همگانی برای شکست کامل چرخه بیماری است.

 

نظر شما