اعضای باند کلاهبرداری ۱۴۰۰ میلیارد ریالی در یزد دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰۴
اعضای باند کلاهبرداری ۱۴۰۰ میلیارد ریالی در یزد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی یزد از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری و کشف هفت هزار مترمربع اراضی دولتی تصرف شده به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرتیپ "عباسعلی بهدانیفرد" فرمانده انتظامی یزد گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف و فروش اراضی دولتی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با اقدام دقیق اطلاعاتی و رصد انجام شده چهار نفر از اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضایی آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سردسته، چندین مهر جعلی مربوط به شرکت‌های دولتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به تصرف اراضی دولتی در ۱۰ نقطه از محله صفائیه شهر یزد به این متراژ و فروش آنها به شهروندان اعتراف کردند.

 بهدانی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این زمین‌ها را این میزان برآورد کردند بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

به گفته وی، شهروندان چنانچه قصد خرید ملک دارند با مراجعه به سازمان‌های مرتبط از مالکیت طرف مقابل اطمینان حاصل کرده و قبل از تنظیم هرگونه قرارداد از پرداخت وجه خودداری کنند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز