بهره‌برداری از سایت تیراندازی با کمان میبد در فجر ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۸۲۱۳
بهره‌برداری از سایت تیراندازی با کمان میبد در فجر ۹۹
فرماندار میبد ضمن اعلام افتتاح سه طرح ورزشی این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال، ابراز امیدواری کرد که تمکیل این طرح‌ها با انجام مساعدت‌های لازم تا فروردین ۱۴۰۰ صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حسین فلاح" فرماندار میبد که جهت پیگیری سه طرح ورزشی شهرستان میبد در اداره کل ورزش و جوانان استان حضور یافته و با معاونین این اداره دیدار کرد، گفت: سایت تیراندازی با کمان، سالن ورزشی مصلی و زمین چمن فوتبال، سه طرح ورزشی شهرستان میبد هستند که تا ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به افتخارآفرینی «رضا شبانی» کماندار میبدی عضو تیم ملی، گفت: به منظور استفاده از این ظرفیت‌ در تربیت ورزشکاران میبدی علاقمند به رشته تیراندازی با کمان، به دنبال ایجاد سایت تیراندازی سازگار با چارچوب‌های فنی در شهرستان میبد هستیم.

وی افزود: برای سرعت بخشی به تکمیل سالن ورزشی مصلی آیت‌الله اعرافی هم معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قول‌های لازم را داده‌اند.

فلاح در پایان نیز اعلام کرد: یکی دیگر از طرح‌های ورزشی شهرستان زمین چمن فوتبال است که نیاز به هماهنگی داشت که اگر این اتفاق بیافتد و مساعدت شود این سه طرح تا فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

 

نظر شما