آذربایجان‌غربی می‌تواند میزبان مسابقات تنیس فیوچرز و ITFکاپ شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۸۵۰۸
رئیس فدراسیون تنیس گفت: آذربایجان‌غربی می‌تواند میزبان مسابقات تنیس فیوچرز و ITFکاپ شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در حاشیه مجمع سالیانه تنیس استان آذربایجان‌غربی گفت:  آذربایجان‌غربی، استعدادهای بسیار خوبی در زمینه تنیس دارد و نباید دست کم گرفته شود، باور دارم این استان یکی از قطب های اصلی تنیس کشور است و باید برای رسیدن این استان به جایگاه واقعی تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود:  تلاش من و همکارانم آن است که در دوسال آینده، تمام هیات های تنیس در استان هایی که در رکود به سر می‌برند را مجددا شکوفا کنیم و  نباید بین هیات استان و شهرستان ها فاصله ای‌ باشد و این قابل قبول نیست، واضح است که هیات شهرستان زیر مجموعه هیات استان است و هیات استان هم زیرمجموعه فدارسیون تنیس و نهایتا همگی در خدمت نظام هستیم و برای آن کار میکنیم.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: امروز در مجمع سالیانه استان، گزارش عملکرد مالی و سالیانه هیات مورد تصویب اعضا قرار گرفت و برنامه سال آینده با توجه به شرایط به رییس هیات تفویض شد و در مورد دغدغه‌هایی که صورت گرفت، با مدیرکل ورزش و جوانان در این خصوص گفت و گو خواهیم کرد.

عزیزی گفت: همدلی و همگرایی خانواده تنیس استان، پیشکسوتان و سایر اعضا برای رخ دادن اتفاقات خوب تنیس استان خواهدشد وتنیس این استان سهم مهمی در تنیس کشور داشته ولی در چند وقت گذشته افت داشته و باید در مورد افول این رشته برنامه‌ریزی کنیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: با پتانسیل های این استان، برای برگزاری مسابقات فیوچرز و ITF باید برنامه ریزی شود و ما نیز آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را داریم.

رئیس فدراسیون تنیس افزود:  خرداد و شهریور سال آینده مسابقات فدکاپ در مالزی و مسابقات دیویس کاپ در ترکمنستان حضور خواهیم داشت و کمیته فنی نیز ظرف هفته آتی سرمربی تیم را انتخاب خواهدکرد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج خوب به دسته سه دیویس کاپ بازگردیم.

وی درخصوص حمایت از استان ها گفت: با کمک حامیان مالی مذاکراتی برای خرید ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ راکت و توزیع رایگان در استان ها و هیات ها داریم ضمن اینکه سایر تجهیزات تنیس نیز برای هیات ها در نظر گرفته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز