دعوت ۲ بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۸۸۴۱
دعوت ۲ بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور
رامین بابالو و آمانج ملکی دو بوکسور کردستانی از سوی فدراسیون بوکس به دور دوم اردوی تیم ملی بوکس جوانان فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  دور سوم اردوی تیم بوکس جوانان از روز 23 دی ماه به مدت دو هفته به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

رضا مهدی پور سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشور اسامی 12 بوکسور را برای حضور در این اردو اعلام کرد: بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشور فرهاد مرادی از اردبیل، امین ابراهیم زاده از البرز، مهدی جشنانی از تهران، پوریا سعیدی‌اصل از خوزستان، ابوالفضل فریدی از لرستان، امیررضا شکاری از مازندران، رامین بابالو و آمانج ملکی از کردستان، مصطفی ریگی و عرفان شه بخش از سیستان و بلوچستان، پارسا حسنی از کرمان و امیر بیاتی از کرمانشاه دعوت شدگان به مرحله سوم اردو هستند.
 
رامین بابالو و آمانج ملکی دو بوکسور کردستانی که در دو مرحله گذشته اردو های تیم ملی حضور داشتند با دعوت "مهدی پور" به مرحله سوم اردوی ملی پوشان جوان بوکس کشورمان فراخوانده شده اند.
 
بوکسورهای تیم ملی جوانان کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی جهانی که در فروردین ماه سال آینده به میزبانی لهستان برگزار می شود، آماده می کنند.
 
گفتنی است؛ بوکسورهای دعوت شده به اردو می بایست با در دست داشتن تست PCR و معرفی نامه هیات استان روز دوشنبه (۲۲ دی‌ماه) خود را به کادرفنی تیم جوانان مستقر در مجموعه ورزشی کبکانیان (خوابگاه کاراته) معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز