مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز :

تمرینات مختلط ورزشی خط قرمز ما است/صدور مجوز استخدام ۶ قهرمان البرزی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۸۹۷۴
تمرینات مختلط ورزشی خط قرمز ما است/صدور مجوز استخدام ۶ قهرمان البرزی
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرزبا تاکید براینکه تمرینات مختلط ورزشی خط قرمز ما است، گفت: با تلاش فراوان و حمایت شخص استاندار توانستیم ستاد کرونا را مجاب کنیم که باشگاه های ورزشی را نیز همانند یک صنف در گروه بندی مشاغل ببینند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دومین نشست مشترک با هیئت های ورزشی استان البرز با تأکید بر " لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فعالیت های ورزشی " اظهار کرد: هیئت ها بحث بیمه ورزشی را جدی بگیرند و نه تنها ورزشکار و محل برگزاری رقابتها، بلکه خود مسابقات نیز می بایست بیمه شود.

جانعلی با بیان این که  استان البرز در بسیاری از رشته ها پیشگام کشور است  گفت: هیئتها کارهای خوبی در فضای مجازی از جمله مسابقات، تمرینات در منزل، دوره های مربیگری و داوری در ایام کرونا انجام داده اند که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: می بایست فعالیت های مجازی با تنوع و خلاقیت بیشتری در دوران کرونا تداوم یابد.

این مسئول با بیان این که  تمرینات مختلط خط قرمز ما است و به هیچ عنوان نباید اتفاق بیافتد  گفت: اگر رشته ای مربی خانم مطرحی در استان البرز ندارد، به ما اعلام کند تا با هزینه خود شرایط حضور مربیان خانم از تهران و یا تیم های ملی را در تمرینات بانوان استان فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: مسئولان هیئت های استان در شهرستانها حضور پیدا کرده و حداقل بصورت ماهیانه و یا دو ماه یکبار جلساتی با هیئتهای شهرستانی برگزار کنند.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز پیگیر اشتغال قهرمانان المپیکی، جهانی و آسیایی در سازمان و یا شرکتهای بزرگ صنعتی مانند سایپا و ایران خودرو است ودر این راستا تاکنون موفق شده ایم مجوز استخدام 6 قهرمان ورزشی در اداره کل را کسب کنیم که این عزیزان از اسفندماه مشغول به کار خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز