آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مشهد در سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۹۱۰۹
آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مشهد در سال ۱۴۰۰
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی از مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان برای آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مشهد در سال آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرضعلی گرایلی در خصوص برگزاری همایش خودروهای کلاسیک در مشهد، اظهار کرد: برگزاری این همایش برعهده کمیته کلاسیک هیات بود. قدمت خودروها به حدود سال ۱۹۵۰ برمی‌گردد. این همایش از هتل هما تا پیست مجموعه ورزشی ثامن ادامه داشت.

وی با اشاره به اهداف هیات برای برگزاری این همایش، بیان کرد: هدف از این کار جذب افراد علاقه‌مند و سامان‌دهی آن‌ها است. امیدوارم بتوانیم تا پایان سال، یک یا دو همایش دیگر در همین زمینه برگزار کنیم. افراد زیادی در سطح استان هستند که به چنین ماشین‌های قدیمی و البته کلاسیک و زیبایی علاقه دارند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی ادامه داد: نکته دیگر برگزاری این همایش، معرفی چنین افرادی به جامعه است. قرار است خودروهای کلاسیک، پلاک خاص خود را داشته باشند و به عنوان سرمایه ملی محسوب شوند.

گرایلی در خصوص هزینه‌های این همایش گفت: این همایش به صورت خودجوش برگزار شد و هیچ کمک مالی دریافت نکردیم. قصد داریم در دهه فجر همایش بزرگتری برگزار کنیم و تعداد ماشین‌های بیشتری هم به نمایش گذاشته‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های هیات و مسابقات اخیر توضیح داد: کمیته‌های مختلف جدیدی را در هیات راه‌اندازی کردیم و امیدوارم بتوانیم با کمک‌ آن‌ها کارهای خوبی انجام دهیم. در بخش اتومبیلرانی کلاس‌های آموزشی را برگزار کردیم. در اولین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد، محمد مهری از خراسان رضوی توانست رتبه اول کلاس GT ۲۰۰۰ را کسب کند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان قول گرفتیم که تا پایان سال، پیست اختصاصی اتومبیلرانی هیات را به مرحله آسفالت برسانیم و در سال ۱۴۰۰ یک پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیلرانی را تحویل جوانان و علاقه‎‌مندان این ورزش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز