استاندار لرستان:

در لرستان چند روز بدون فوتی کرونا داشته ایم / مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند / پیشنهاد تخصیص منابع مالی برای اجرای بهتر و موثر تر طرح شهید سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۹۲۶۵
در لرستان  چند روز بدون فوتی کرونا داشته ایم  /  مردم  همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند /  پیشنهاد تخصیص منابع مالی  برای اجرای بهتر و موثر تر  طرح شهید سلیمانی
سید موسی خادمی گفت: قدرت و اقتدار بسیج به عنوان نهادی که امام(ره) مبتکرانه آن را بنا نهاد هم اکنون در این طرح در سطح استان و کشور بخوبی نمایان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛خادمی  در جلسه بررسی آخرین روند اجرای مقابله با کرونا در طرح قرارگاه شهید سلیمانی که با حضور محمد صادقی رئیس بسیج پزشکان کشور  برگزار شده بود،با اشاره به اجرای کاملا موفق این طرح در استان لرستان ،اظهارکرد:  خیلی خرسندیم که اولین جلسه در روزی تشکیل شد که حاکی از اخبار خوب برای مردم و اجرای کاملاً موفق طرح شهید سلیمانی در استان لرستان است.

اوافزود: به برکت خون شهید سلیمانی که در همه عرصه ها برای کشور مایه برکت و اقتدار بوده در این موضوع هم آثار آن به خوبی قابل لمس و نمایان است.

 استاندار لرستان تصریح کرد:  بسیج  یکی از نهادهایی است که امام (ره) مبتکرانه آن را پایه گذاری کرد و در عمل می بینیم که قدرت و قابلیت آن افزایش یافته چرا که بعد از دوران جنگ  این بیماری چنین فرصتی را فراهم کرد و نشان داد که بسیج دارای ظرفیت عظیمی است و می‌تواند در حل مشکلات کشور موثر واقع شود.

او  با اشاره به کاهش آمار مرگ و میر در استان از حوزه بهداشت و درمان بواسطه اجرای مطلوب این طرح تقدیر کرد که علی رغم همه کمبودها و نبود تجهیزات پزشکی و امکانات لازم، نسبت به سایر استانها از عهده انجام این مهم برآمده اند.

خادمی با اشاره به اینکه یکی از ویژگیهای این طرح، اجرای به موقع  آن بود ،یادآورشد: خوشبختانه در استان لرستان تا این لحظه چند روز بدون فوتی کرونا داشته ایم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

اوخاطر نشان کرد: مردم عزیز هیچ وقت نباید تصور کنند که کار تمام است و شرایط را عادی تلقی کنند چون بیماری با رعایت مردم قابل کنترل است و باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمعات و دورهمی ها خودداری کنند.

خادمی حضور در مراسم عزاداری و عروسی را به عنوان دو مورد خطرناک عنوان کرد و مراعات مردم ،استمرار این طرح و برقراری محدودیت های جدی را در این زمینه موثر دانست.

استاندار لرستان  در پایان این جلسه پیشنهاد تخصیص منابع مالی را برای اجرای بهتر و موثر تر این طرح ارائه کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز