استاندار لرستان خبر داد:

بهره برداری از ۵۶ پروژه در استان طبق تفاهم نامه در قالب پروژه های جهش تولید تا پایان سال

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۰:۲۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۹۲۶۷
بهره برداری از  ۵۶ پروژه در استان طبق تفاهم نامه در قالب پروژه های جهش تولید تا پایان سال
سید موسی خادمی گفت: می بایست ۵۶ پروژه در استان لرستان طبق تفاهم نامه در قالب پروژه های جهش تولیدتا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خادمی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی  که با محوریت تکمیل پروژه‌های جهش تولید در سال جاری برگزار شده بود، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را از جلسات مهم استان عنوان کرد و گفت: در جلسه امروز موضوع روند اجرای پروژه‌های جهش تولید مطرح شد که می بایست ۵۶ پروژه در استان لرستان طبق تفاهم نامه در قالب پروژه های جهش تولیدتا پایان سال به بهره برداری برسد.

او با ارائه آمارمذکور ،افزود :از مجموع پروژه ها تعداد  ۱۰ پروژه تکمیل شده ، ۲۰ پروژه تقریبا بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۲۶ پروژه رشد کمتری داشته اند.

استاندار لرستان با تاکید بر  تکمیل پروژه های نیمه تمام ،خاطر نشان کرد :در جلسه امروز که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه هایی که پیشرفت بالایی داشته اند تاکید شد تا هر چه سریع تر به  جمع بندی نهایی برسیم.

خادمی با تاکید بر نقش و اهمیت وجود  منابع مالی در تکمیل پروژه ها ،یادآورشد:  البته بخشی از اشکالات موجود در منابع مالی مشهود است که باید از  طریق مرکز پیگیری شود.

او گفت: در این جلسه واگذاری پروژه ها به عنوان یکی از موارد دستور کار اقتصاد مقاومتی مطرح شد که تاکید شد دستگاه‌های اجرایی هرچه سریعتر از طریق ماده ۲۷ نسبت به واگذاری برخی از پروژه ها از جمله ایستگاه های پمپاژ ،پروژه های پرورش ماهی و یکسری مراکز فنی و حرفه ای اقدام کنند تا بار عمرانی استان را مقداری کم و بتوانیم به پروژه‌های مهم استان برسیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز