فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

پلیس ایلام با عاملان خرید و فروش سلاح غیرمجاز برخورد جدی می کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۹۲۷۱
پلیس ایلام با عاملان خرید و فروش سلاح غیرمجاز برخورد جدی می کند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز برخورد جدی خواهد داشت و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم امن کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام ، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود:امنیت و آرامش مردم استان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با بیان به اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مخلان نظم وامنیت قرار دارد، اظهار داشت: موضوع قاچاق سلاح و مهمات یک معضل اجتماعی است و پلیس اجازه نمی دهد افراد فرصت طلب و سودجو و قانون گریز آرامش روانی جامعه را خدشه دار کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند ۳ نفره قاچاق سلاح غیرمجاز در ایلام خبر داد و تصریح کرد: مبارزه و مقابله مستمر با سلاح غیرمجاز در استان به شدت ادامه دارد و در این راستا با تلاش پلیس استان، باند ۳ نفره قاچاق سلاح و مهمات شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ القاصی مهر خاطرنشان کرد: خرید و فروش هرگونه سلاح چه در فضای مجازی و چه به صورت حضوری طبق قانون ممنوع است و پلیس برابر وظیفه که قانونگذار برای آن معین کرده است قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی استان، باند ۳ نفره‌ای که در امر تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام فعالیت داشتند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده  انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات پلیس استان در راستای مقابله با تهیه و توزیع سلاح غیر مجاز اشاره کرد و گفت: به منظور برخورد با این پدیده در سطح جامعه، همکارانم در پلیس استان با تلاش جهادی و شبانه روزی خود موفق شدند در دی ماه امسال ۹۰ قبضه سلاح را کشف کنند.

سرهنگ القاصی مهر  با بیان اینکه در این مدت بیش از ۲ هزار قلم مهمات نیز کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: در اجرای طرح‌های مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز،  ۸۹ نفر متهم دستگیر ، که جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه مردمی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه رضایت مندی مردم از اولویت های اصلی پلیس است، ادامه داد : ما خادم مردم هستیم و به این خدمت گذاری مردم افتخار می کنیم ،لذا نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدار نیازمند حمایت و پشتیبانی شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز