علیرضا دبیر برای اولین بار به کردستان سفر کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۲
علیرضا دبیر برای اولین بار به کردستان سفر کرد
علیرضا دبیر" رئیس فدراسیون کشتی به همراه رئیس هیات کشتی کردستان کشور در سفر خود به کردستان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با "حامد جولائی" مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علیرضا دبیر" رئیس فدراسیون کشتی در اولین برنامه از سفر خود به استان با حضور در گلزار بهشت محمدی شهر سنندج؛ مزار شهدای سربلند جبهه های جنگ و شهدای مدافع سلامت استان کردستان را غبارروبی و گلباران کرد.

رئیس فدراسیون کشتی به همراه رئیس هیات کشتی کردستان کشور در ادامه سفر خود با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با "حامد جولائی" مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

توسعه زیرساخت های ورزش کشتی و پیشرفت بخش ورزش قهرمانی این رشته در میان ورزشکاران کردستان با حمایت و پشتیبانی مسئولین ورزش استان و فدراسیون کشتی از مهمترین مباحث این دیدار بود.

دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان

 بررسی مشکلات حوزه ورزش کشتی کردستان و نحوه حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پیشرفت توسعه زیرساخت های این رشته و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی به میزبانی کردستان مهمترین مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

 

نظر شما