از ۲۴ دی‌ماه؛

طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۹۵۸۵
طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن اجرا می‌شود
ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) از ۲۴ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) از ۲۴ دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن‌ماه ادامه دارد.

اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نظر دارد به‌منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمام علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور و شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم نسبت به برگزاری مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای (سنجش و ارزیابی) داوران مسابقات قرآن کریم اقدام کند.

این آزمون در هفت بخش داوری شامل صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن (ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ)، هماهنگی و حسن اجرا (ویژه همخوانی و همسرایی)، لحن (ویژه همخوانی و همسرایی) و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون که در دستورالعمل اجرایی طرح قید شده است به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی my.oghaf.ir مراجعه کنند.

 تمام داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن کریم می‌توانند از 24 دی به مدت یک ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فوق، نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز