معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

معرفی کارآفرینان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۹۵۹۵
معرفی کارآفرینان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر استان به عنوان پیشرانان طرح توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان خبر داد و گفت: در همین راستا از کارگاه های تولیدات صنایع دستی با هدف شناسایی و معرفی پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بازدید انجام می شود.

به گزارش خحبرگزاری برنا از سمنان؛ علی منصفی راد در بازدید از کارگاه تولیدی صنایع دستی صفیه مونسان، یکی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان در شهرستان سرخه گفت: این بازدید در جهت شناسایی و معرفی پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان در جهت اجرای بهتر و همچنین حمایت و پشتیبانی از مشاغل خانگی انجام می شود.

وی افزود: در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه ی مشاغل خانگی به آدرس inhb.ir ، اطلاعات شغلی آنها پایش و رصد می شود و برای توانمندسازی شغلی و با هدف پایدارسازی مشاغل و اتصال به بازار به افراد پیش ران متصل خواهند شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه طرح ملی مشاغل خانگی در کشور با همکاری جهاددانشگاهی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرا می شود، افزود: در این طرح افراد کارآفرین که مشاغل خانگی نوین در استان راه اندازی نموده اند به عنوان پیشران شناسایی و معرفی می شوند و نقش بسیار تأثیرگذاری در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی بر عهده خواهند داشت.

منصفی راد ادامه داد: این طرح که در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود برای حدود ۵۴ هزار نفر در ۳۱ استان کشور دارد .

وی اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان در راستای اجرای موفق طرح ملی مشاغل خانگی در استان از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده خواهد کرد، امید است با پیاده‌سازی موفق این طرح در استان که نیازمند همراهی، همکاری و هم‌اندیشی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است، شاهد نهادینه شدن سهم مشاغل خانگی در اقتصاد کشور به‌ویژه در سال «جهش تولید» باشیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های این طرح گفت: توجه به بازار، توانمندسازی متقاضیان و عدم اتکا به وام، توجه به پیشرانان ملی، منطقه ای، استانی و محلی، شبکه سازی استانی و ملی، توجه به نقش و جایگاه برندسازی کیفیت محصولات و بسته بندی در اتصال به بازار توجه به تجارت الکترونیک و فروش الکترونیکی محصولات از ویژگی‌های شاخص در اجرای این طرح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز