معاون استاندار اردبیل:

تحقق رسالت فرهنگی خانه ریاضیات استان نیازمند همکاری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۹۶۰۲
تحقق رسالت فرهنگی خانه ریاضیات استان نیازمند همکاری است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: تحقق رسالت فرهنگی و اجتماعی خانه ریاضیات استان نیازمند همکاری سایر بخش های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش برنا،یعثوب نژاد محمد در  نشست اعضای هیات مدیره خانه ریاضیات استان که با هدف بررسی مشکلات این خانه تشکیل شده بود، بر تلاش برای ادامه فعالیت این خانه و تربیت فرزندان استان تاکید کرد.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان استان در مسابقات ملی و بین المللی بر رشد علمی و ارتقای جایگاه فرهنگی استان تاثیر گذار است و باید برای تربیت نخبگان ریاضی فعالیت این خانه حفظ و تقویت شود.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به مشارکت شورا و شهرداری در فعالیت این خانه در سال های گذشته،  خواستار مساعدت برای رفع مشکلات مالی این خانه از سال آینده شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز لازم است دستگاههای دیگر فرهنگی و بخش خصوصی و خیرین در راستای حل مسائل این خانه مشارکت کنند.

در این جلسه شهردار اردبیل گزارشی از حمایت های انجام گرفته از خانه ریاضیات استان تا قبل از سال ۹۸ ارائه کرد و کاهش درآمدهای شهرداری را علت عدم حمایت در سال ۹۸ و ۹۹ از این خانه عنوان کرد.

حمید لطف اللهیان افزود: حمایت از خانه ریاضیات از سوی شهرداری در راستای تحقق فرهنگ شهری بوده و این حمایت هیچ منفعت مادی برای شهرداری ندارد.

در این نشست نوعی اقدم و اعضای هیات مدیره خانه ریاضیات استان گزارشی از روند تعلیم و تربیت فرزندان استان و اعزام به مسابقات ملی و بین المللی نخبگان ریاضی استان و همچنین مشکلات مالی این خانه ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز