مشکلی از بابت تامین سیب شب عید کشور نداریم

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۹۶۵۰
مشکلی از بابت تامین سیب شب عید کشور نداریم
کارگروه تنظیم بازار آذربایجان غربی روز سه شنبه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نادر صادقی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در بازار در روزهای اخیر، گفت: هیچ کمبودی از بابت تامین تخم مرغ توسط مرغداری های استان وجود ندارد و سازمان صمت استان باید بر روند توزیع و قیمت تخم مرغ در بازار فروش به قیمت مصوب نظارت بیشتری داشته باشد.

صادقی همچنین از موجودی ۷۰۰ هزار تن سیب درختی در سردخانه های استان خبرداد و گفت: هیچ مشکلی از بابت تامین سیب شب عید کشور توسط استان وجود ندارد و این مسئله نباید خللی در روند صادرات سیب استان ایجاد کند.

هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی پیشنهاد داد: جهاد کشاورزی و سازمان صمت، در خصوص تهاتر صادرات سیب استان و واردات میوه های گرمسیری را پیگیری کند تا صادر کنندگان سیب استان متضرر نشوند.

وی همچنین گفت: اتحادیه کامیونداران یخچالدار کشور اعلام کرده است تا در صورت نیاز می توانند تا ۳ هزار کامیون یخچالدار را برای صادرات محصولات کشاورزی استان در اختیار صادر کنندگان قرار دهند.

هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به برخی کمبود ها در روغن جامد اظهار اشت : با توجه به فرهنگ منطقه بیشتر مردم رغبت زیادی برای استفاده از روغن های جامد دارند و ضروری است سازمان صمت پیگیریی های لازم را برای افزایش سهمیه روغن جامد برای استان انجام دهد.

در این جلسه طرح هوشمند سازی نظارت بر روند توزیع آرد و پخت نان نیز ارائه شد.

 

 

نظر شما