صیانت از مطالبات ورزشکاران توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۹۹۲۸
صیانت از مطالبات ورزشکاران توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان
تفاهم نامه سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان با هیات کشتی استان کردستان با محوریت صیانت از مطالبات ورزشکاران منعقد گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  رییس سازمان بسیج ورزشکاران و ریاست هیات کشتی استان کردستان در جلسه ای که در خانه کشتی برگزار گردید، بر همکاریهای دوجانبه ی هیات و سازمان بسیج ورزشکاران تاکید گردید.

اصلانی، رییس بسیج ورزشکاران با بیان اینکه بهره گیری از سرمایه های عظیم مادی و معنوی در جهت رسیدن به توسعه پایدار ملی در میهن اسلامی تنها با وحدت و همدلی به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) مقدور خواهد بود، لذا با اذعان به ظرفیتها و استعدادهای قابل توجه هیات کشتی استان کردستان و سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان، مقرر گردید که تفاهم نامه همکاری فی مابین منعقد گردد‌.

هدف عالی و نهایی از امضای این تفاهم نامه صیانت از مطالبات ورزشکاران خصوصا رشته ورزشی کشتی و همکاری و همدلی جهت تقویت هرچه بیشتر ورزشکاران استان مجاهدت های خاموش از نظرگاه های معنویت و ترویج فرهنگ پهلوانی و ایثار و جوانمردی است.

دو طرف اشاره نمودند که با همکاری یکدیگر میتوانند مسابقات ، دوره های استعداد یابی و پرورش مربی و برنامه های فرهنگی مختلفی را جهت ورزشکاران این رشته پرطرفدار ورزشی برگزار نمود.

خیرآبادی نیز با بیان اینکه در سایه همکاری و همدلی است که میشود قله های افتخار را درنوردید، تاکید کرد که اینگونه همکاریها راه را برای پرورش و شناسایی استعدادهای پنهان در رشته کشتی، خصوصا در نواحی حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیر رسمی بازمیکند، چراکه بسیاری از همین قهرمانان و پهلوانان سرشناس با مدالهای بین المللی از همین مردمان  و قشر ضعیف و مستضعف بوده اند که با بها دادن و پرورش استعدادها و توانایی هایشان توانسته اند برای میهن اسلامیمان افتخار کسب نمایند.

همچنین توجه به زیرساخت ها، توسعه امکانات و ظرفیت ها، آموزش فرهنگی و معنوی ورزشکاران، در ذیل اینگونه تفاهم نامه ها امکان پذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز