مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز :

قطع برق واحدهای تولیدی اولویت آخر باشد/بستر بیکاری کارگران را فراهم نکنیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۹۹۷۰
قطع برق واحدهای تولیدی اولویت آخر باشد/بستر بیکاری کارگران را فراهم نکنیم
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرزبا تاکید براینکه قطع برق واحدهای تولید در سال جهش تولید امری نادرست است گفت: قطع برق واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی با اطلاع قبلی و در آخرین اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید رضا عقاب نشین از مسئولان اداره برق خواست، برق واحدهای صنعتی را قطع نکنند واظهار کرد: این درست نیست که در سال جهش تولید، برق واحدهای تولید را قطع کنیم تا برق مکانهای غیرمجاز قطع نشود.

وی با تاکید براینکه واحدهای صنعتی از اصل با قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی مخالف هستند، افزود: مسئولان اداره برق برای کاهش فشار به شبکه توزیع برق، برنامه زمان بندی برای قطع برق اعلام کردند، اما به آن عمل نکردند و غیر از ساعات اعلام شده نیز برق واحدهای صنعتی را قطع کردند.

رئیس هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه قطع کردن برق واحدهای صنعتی به روند تولید در کشور آسیب می‌زند، گفت: این موضوع در بسیاری موارد باعث بیکاری کارگران، و از بین رفتن مواد اولیه و خرابی خطوط تولید می‌شود که هزینه‌های بسیاری را برای واحدهای تولیدی درپی دارد.

وی در پایان از مسئولان وزارت نیرو  و مدیر عامل برق استان البرز و شهرستانهای استان خواست، قطعی برق واحدهای صنعتی و تولیدی با اطلاع قبلی و در آخرین اولویت قطع برق واحدها باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز