برگزاری وبینار تخصصی فوتسال در مشهد

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۰۰۳۹
رئیس انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال‌ساحلی خراسان رضوی از برگزاری وبینار بزرگ تخصصی فوتسال در هفته اول بهمن‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آرمین رهبر در‌این‌باره گفت: ‌انجمن صنفی مربیان فوتبال استان تعامل خیلی خوبی را با هیئت فوتبال خراسان‌رضوی داشته است و دوستانمان در هیئت برگزاری کارگاه‌های آموزشی را به ما تفویض کردند.‌

وی افزود: ‌تاکنون 25 کارگاه آموزشی حضوری و وبیناری را در روزهای کرونا برگزار کردیم.‌

رئیس انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال‌ساحلی خراسان رضوی با اشاره به ویژگی‌های این کارگاه‌های آموزشی اظهار کرد: ‌ویژگی مهم این وبینارهای آموزشی آن بوده ا‌ست که سعی کردیم به موضوعاتی بپردازیم که کاربردی است و به‌خاطر حجم مطالب و زمان کم ممکن است در کلاس‌های مربیگری AFC کمتر به آن پرداخته شود.

‌ وی با ذکر مثال خاطرنشان کرد: ‌به‌عنوان نمونه ما کارگاه‌های تخصصی انتقال از دفاع به حمله، ضربات ایستگاهی، فرایند 15‌دقیقه بین 2‌نیمه و… را برگزار کردیم که با استقبال خوبی نه‌تنها از‌سوی جامعه هدف در داخل استان بلکه از سایر استان‌ها رو‌به‌رو شده است.

رهبر اذعان کرد: ‌حالا هم بنا داریم کارگاه بزرگ تخصصی فوتسال را به‌صورت وبینار در روزهای یکم و دوم بهمن‌‌ماه با حضور استاد فعال‌منش که در کانادا باشگاه‌داری می‌کند و مدرس یوفا هم هست، برگزار کنیم.

‌ وی تصریح کرد: ‌در این وبینار قرار است 2 روش جدید رویکرد تاکتیکی نو و ضربات ایستگاهی مدرن فوتبال را ‌بررسی کنیم.‌ در این وبینار قرار است چهره‌های فوتسالی استان مان حاضر باشند.

 

نظر شما