نیاز ۳۰۰ دانش آموز یزدی به تبلت و گوشی همراه

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۰۰۸۲
نیاز ۳۰۰ دانش آموز یزدی به تبلت و گوشی همراه
به گفته مدیر آموزش و پرورش مهریز در حال حاضر ۳۰۰ نفر از ۱۲ هزار دانش‌آموزان شهرستان برای حضور در برنامه آموزش مجازی غیرحضوری شاد(شبکه آموزشی دانش آموزان ) به تبلت و گوشی همراه مناسب نیاز دارند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید کاظم حسینی" مدیر آموزش و پرورش مهریز سه‌شنبه شب به مناسب هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش ( ۲۴ الی ۳۰ دی ) در نشست برخط ( آنلاین ) با خبرنگاران شهرستان افزود: برای تهیه این تعداد وسایل الکترونیکی به یک میلیارد تومان بودجه نیاز است و خواهان همراهی مردم و خیران نیکوکار شد.

وی ادامه داد: تاکنون با برگزاری پویش و اطلاع‌رسانی و کارهای فرهنگی با کمک خیران و همراهی مردم و فرهگیان  ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت مناسب تهیه و توزیع شد  .

این مسوول به عملکرد شورای آموزش و پرورش در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت  ۱۲ جلسه با حضور مسوولان و اعضای شورا با ۱۵۰ مصوبه تشکیل شد که ۱۴۰ مورد آن پیگیری و اجرا شد.

به گفته حسینی، بیشتر مصوبه های شورا بر حسب ضرورت در بخش مسایل فرهنگی و پرورشی و سپس در حوزه پیگیری طرح‌های عمرانی، جذب کمک خیران و سایر موارد است که با همکاری مردم و همراهی مسوولان اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش مهریز برنامه‌های این هفته را نشست با خبرنگاران، غبارروبی قبور شهدا،  نشست شورای آموزش و پرورش، حضور اعضا در نمازجمه، برگزاری مسابقات، تهیه و نشر کلیپ و فعالیت‌های فرهنگی ذکر کرد.

حسینی به اهمیت همکاری خیران در ساخت و تامین ساز فضاهای آموزشی و فرهنگی برای امور پرورشی اشاره کرد که به گفته وی در یکسال گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز