مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خبرداد:

برخی مدارس لرستان از اول بهمن ماه بازگشایی می شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۰۱۸۵
برخی مدارس لرستان از اول بهمن ماه بازگشایی می شوند
علیرضا نخعی گفت : براساس ضرورت ها و با تصمیم ستاد ملی کرونا ، برخی مدارس با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی از اول بهمن ماه سال جاری بازگشایی می شوند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ نخعی در خصوص بازگشایی محدود تعدادی از مدارس براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونابه رسانه ها ،اظهارکرد: در مناطق آبی و زرد ، پایه های اول و دوم دبستان ، در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش ( صرفا برای واحدهای عملی و کارگاهی ) و در مناطق آبی ، مدارس زیر 50 نفر حضوری خواهند بود .

اوبا بیان اینکه سیر نزولی شیوع کرونا با رعایت به دست آمده و باید از آن صیانت کنیم ،افزود : با تدبیر مدیران مدارس مبنی بر رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی ، کلاس ها با ظرفیت حداکثر 10 نفر در هر کلاس برگزار خواهد شد و مدت زمان برگزاری کلاس ها نباید بیشتر از نیم ساعت باشد.

نخعی خاطرنشان کرد : مدیران با حساسیت ، مراقبت و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس آمادگی کافی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان سلامت جسمانی را مقدمه ی همه ی ابعاد تربیت عنوان کرد و یادآورشد : تا پایان هفته ی جاری سرانه بهداشتی به مدارس واریز خواهد شد و کمبودی در خصوص تامین مواد ضدعفونی و ماسک نداریم .

نخعی با اشاره به تهدید سلامت نسل با خانه نشینی دانش آموزان ،عنوان کرد : با همت همکاران تربیت بدنی ، در قالب طرح های ابداعی و ابتکاری ( کوچ ، طرح تقویت سواد حرکتی ، قهرمان خانه و ... ) فضای خانه ها به کانون تربیت بدنی تبدیل شد .

او ادامه داد : با توجه به اینکه آموزش غیرحضوری به هیچ وجه جایگزین آموزش حضوری نمی شود و تعلیم و تربیت فقط از طریق انتقال محفوظات نیست ، آموزش و پرورش بنا به تقاضای تعداد قابل توجهی از والدین آماده ی برگزاری کلاس های آموزشی و رفع اشکال است که این آموزش ترکیبی است و با وجود حضوری ، در برنامه شاد هم ادامه می یابد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز