معاون استاندار اردبیل:

بازسازی حرم ائمه اطهار (ع)، تحکیم ارزشهای دینی است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۰۲۶۰
بازسازی حرم ائمه اطهار (ع)، تحکیم ارزشهای دینی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) پاسداری از ارزش های دینی و مذهبی را تحکیم می بخشد.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان افزود: تلاش برای بازسازی حرم مطهر ائمه اطهار (ع) نشانگر نهادینه بودن فرهنگ عشق و علاقه به اهل بیت (ع) در بین مردم است.

وی با اشاره به تاثیر ارزش های دینی و مذهبی در رشد و بلوغ اجتماعی ، حضور و مشارکت خودجوش مردم استان و کشور در امر بازسازی را یادآور شد و این امر را در ارتقای معنوی جامعه با اهمیت دانست.

معاون استاندار اردبیل به سابقه استان در زمینه ارادت به اهل بیت (ع) به لحاظ مادی و معنوی اشاره کرد و مشارکت اهالی استان در بازسازی عتبات و عالیات را نمونه ای بارز از این ادعا عنوان کرد.

ندایی ادامه تقویت  مشارکت مردم  در بازسازی عتبات و عالیات را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است با اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در عتبات و عالیات با کمک های مردمی استان ، این فرهنگ بیش از پیش در استان تقویت شود.

وی با بیان اینکه  کارکنان دستگاه های اجرایی نیز در این راستا مشارکت می کنند ، خواستار استفاده از ظرفیت مردمی در تبیین اهمیت بازسازی عتبات و عالیات برای مشارکت بیشتر مردم شد.

رییس ستاد عتبات و عالیات استان نیز در این جلسه مشارکت مردم استان در بازسازی عتبات و عالیات در سال های گذشته را یادآور شد و خواستار همکاری دستگاههای فرهنگی ، مذهبی برای ترویج فرهنگ مشارکت در استان شد.

اسفندیار هوشیار افزود: بازسازی عتبات و عالیات با هدف حفظ ارزش های اسلامی و مذهبی انجام شده و اهالی استان در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

وی بیان کرد: با اینکه با وجود وضعیت اقتصادی کشور و استان به خاطر تحریم ها مطلوب نیست ، ولی اهالی استان بخاطر ارادت قلبی به اهل بیت (ع) در این امر مشارکت کرده اند.

وی گفت: لازم است با تبیین اهمیت توجه به بازسازی عتبات و عالیات از سوی افراد تاثیر گذار فرهنگی ، اجتماعی مشارکت ها در این خصوص بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز