رئیس اتاق اصناف البرز خبرداد:

تمامی صنوف در کرج مجاز به بازگشایی و فعالیت هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۰۲۶۶
تمامی صنوف در کرج مجاز به بازگشایی و فعالیت هستند
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از بازگشایی و فعالیت تمامی صنوف در کرج با توجه به روند نزولی مبتلایان به کرونا در این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بهروز حصاری اظهار کرد : بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا و روند نزولی مبتلایان به بیماری ، مجوز آغاز بکار تمامی صنوف صادر شده است .

وی افزود : با قرار گرفتن شهر کرج در وضعیت زرد  و عبور از شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا ،تمامی صنوف از جمله تالارهای پذیرایی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش نیمی از ظرفیت تالار ، فعالیت خود را از سر گیرند .

وی افزود : مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا توسط این اتاق و اتحادیه های صنفی به تمامی فعالان صنفی در سطح شهر ابلاغ شده است .

حصاری یاد آور شد : همکاری و همراهی اصناف کرج  در اجرای مصوبات استانی مبارزه با کرونا در سطح کشور رتبه نخست را بدست آورده است که این امر نشانه ای از احساس مسئولیت و تعهد  بازاریان ، نسبت به مردم و محیط پیرامون خود است و جا دارد در همین فرصت از همکاری های بی دریغ فرد فرد فعالان صنفی کرج تشکر کنم .

حصاری افزود : در جریان شیوع کرونا در کشور ، برخی اصناف مانند تالارهای پذیرایی ، آرایشگاه ها ، چایخانه ها ورستوران های سنتی ، قنادی ها و ... متحمل خسارت فراوانی شده اند که رسیدگی به وضعیت معیشیتی کارکنان شاغل در این اماکن  و جبران بخشی از خسارات وارده به آنها ، ضروری است و باید در اولویت برنامه های حمایتی دولتی قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز