بی احتیاطی شهروندان سنندجی حادثه آفرید

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۰۳۴۳
بی احتیاطی شهروندان سنندجی حادثه آفرید
معاون عملیات سازمان آتش نشانی گفت: روز گذشته سه حادثه آتش سوزی در سنندج رخ داد که در آن یک منزل مسکونی، یک خانه کارگری و یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 طعمه حریق شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سه حادثه آتش سوزی روز گذشته در نقاط مختلف سطح شهر رخ داد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: روز گذشته سه حادثه آتش سوزی در سنندج رخ داد که در آن یک منزل مسکونی، یک خانه کارگری و یک  دستگاه خودرو سواری پژو 405  دچار حریق شدند.

صالح زندی گفت: متاسفانه امسال یکی از حوادثی که باعث چندین مورد حریق در سنندج شد استفاده از کرسی برقی غیراستاندارد در منازل مسکونی بود که تا کنون سه منزل مسکونی به همین دلیل دچار حریق شده است.

وی اظهار داشت: روز گذشته استفاده از کرسی برقی به صورت غیراستاندارد در یک منزل مسکونی در بهاران باز هم باعث حریق شد و متاسفانه خسارات زیادی به بار آورد.

وی افزود: در حادثه دیگر نیز نشت گاز پیک نیکی که برای گرم کردن غذا استفاده شده بود موجب وقوع آتش سوزی در خانه کارگری واقع در سه راهی مریوان شد.

زندی خاطرنشان کرد: در حادثه سوم هم شب گذشته یک خودرو 405 در ورودی نایسر دچار حریق شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: خوشبختانه این حوادث خسارات جانی در بر نداشت ولی خسارات مالی فروانی را به بار آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز