سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز :

انگیزه بازیکنان پیروزی مقابل "کراپ" را رقم زد/ ضعف امکانات زیبنده "مقاومت" نیست

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۰۶۳۵
انگیزه بازیکنان پیروزی مقابل کراپ را رقم زد/ ضعف امکانات زیبنده مقاومت نیست
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با تاکید براینکه تیمش بازی بسیار دشواری را مقابل کراپ الوند پشت سر گذاشت گفت: تیم مقاومت برای آینده و بهتر شدن تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، فرهاد کشاورز اظهار کرد: در بازی شب گذشته مقابل کراپ الوند در نیمه نخست فوتسال روی بد خود را به ما نشان داد و علیرغم خلق موقعیت های فراوان موفق به گلزنی نشدیم.

وی افزود: خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به جریان بازی برگردیم و با انگیزه وتلاش بازیکنان جوان تیم نتیجه ارزشمندی را در خانه رقم بزنیم.

کشاورز با تاکید براینکه رشد و تعالی را در بازیکنان جوان خود می بیند گفت: جای تاسف است که این تیم توانمند و آینده دار از ضعف امکانات رنج ببرد و انتظار می رود مسئولان استان البرز نگاه ویژه تری به این تیم داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بیان کرد: ما این مسیر را قدم به قدم و با انگیزه وتلاشی دوچندان ادامه خواهیم داد تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان البرز باشیم.

وی در پایان به بازی سخت تیمش در هفته اینده اشاره کرد و گفت: گیتی پسند کلکسیونی از بهترین های فوتسال ایران را دارد و قطعا با تمام توان و آمادگی مقابل این تیم حاضر خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز