سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام:

تیم پالایشگاه ایلام قهرمان جدول را متوقف کرد/ پالایشگاه ایلام ۲ شهرداری سیرجان ۲ مساوی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۱۱۱۳
تیم پالایشگاه ایلام قهرمان جدول را متوقف کرد/ پالایشگاه  ایلام ۲ شهرداری سیرجان ۲ مساوی شدند
سرمربی تیم فوتبال بانوان پلایش گاز ایلام با اشاره به اینکه ازهفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان که در ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد، تیم پالایش گاز و شهرداری سیرجان با تلاش های فراوان نتوانستند بر همدیگر غلبه کنند، گفت: تیم ایلام امروز در مصاف با تیم شهرداری سیرجان که در محل ورزشگاه عدالت به میزبانی ایلام برگزار شد با نتیجه دو دو مساوی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا  ایلام، " ایناس آراسته نژاد" افزود: تیم فوتبال شهرداری سیرجان هم اکنون در صدر جدول قرار دارد و دارای بازیکنانی ملی پوش است که امروز در ورزشگاه عدالت شهر ایلام نتوانست بر تیم ایلام غلبه کند و آن را شکست دهد .

وی اظهار داشت: در بازی امروز، خانم عاطفه ایمانی و کوثر عنبری  دو گل برای تیم ایلام به ثمر رسانند و با تغییر تاکتیکی و کار کردن روی نقاظ ضعف تیم حریف و همچنین ریسک پذیری سرمربی تیم ایلام ،خوشبختانه مساوی شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: تیم پالایش گاز ایلام هفته آینده مهمان ملوان بندر انزلی است . در حال حاضر تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در رده اول جدول ، وچان کردستان دوم و تیم ایلام با یک بازی کم در رده سوم جدول قرار دارند.

v

نظر شما