معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

افزایش تعداد بستری های کرونایی طی ۴۸ ساعت گذشته در لرستان / وضعیت ۶ شهرستان در لرستان زرد است

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۱۵۳۴
افزایش تعداد بستری های کرونایی طی ۴۸ ساعت گذشته در لرستان / وضعیت ۶ شهرستان در لرستان زرد است
محمود ثمینی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت وضعیت ۶ شهرستان در لرستان زرد و ۵ شهرستان دیگر در وضعیت آبی قرار دارند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ثمینی روز شنبه  در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شده بود، با تشکر از مردم استان به واسطه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اظهارکرد:وضعیت آبی به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست و مردم کما فی السابق نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند .

اوافزود:  گزارش های واصله از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان حکایت از افزایش تعداد بستری های کرونایی طی ۴۸ ساعت گذشته دارد و متاسفانه این آمار از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است .

ثمینی گفت: گمان می رود با اعلام وضعیت آبی برخی شهرهای استان، مردم دچار عادی انگاری در شرایط شده اند که از هم استانی ها می خواهیم فعالیت های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام دهند .

اوخاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در ایام عزاداری حضرت فاطمه ( س )، مراسمات عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی مطابق بادستورالعملهای صادره ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام دهند تا از شرایط کنونی به سمت شرایط بدتر نرویم .

ثمینی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز استان نسبت به پوشش کامل برنامه های مربوط به عزاداری و پخش آن اقدام نماید و هم استانی ها نیز حتی الامکان با پرهیز از حضور در تجمعات، از طریق تلویزیون عزاداری ها را مشاهده نمایند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز