جدال با اصالت ها در خرم آباد / برادر کشی ویسی با خیبر یا خوشبختی خلیفه اصل با استقلال خوزستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۱۹۶۱
جدال با اصالت ها در خرم آباد / برادر کشی ویسی با خیبر یا خوشبختی خلیفه اصل با استقلال خوزستان
در هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشورفردا دوشنبه خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی میزبان استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خیبر خرم آباد که با آمدن عبدالله ویسی و تغییر تاکتیک و حمایت های مدیریت باشگاه از تفکرات مربی صاحب نام و سرشناس خود در شش هفته گذشته با فوتبالی منطقی و تماشاگر پسند بدون شکست و با کسب امتیازات شیرین خود را می رود به جمع مدعیاتن صعود نزدیک کند.

در هفته دهم این رقابتها در ورزشگاه تاریخی و با قدمت جهان پهلوان تختی خرم آباد پذیرای استقلال خوزستان خواهد بود.

این دو تیم که در فوتبال ایران صاحب نام و با قدمت بوده و جدال های دو همسایه همیشه در خرم آباد و اهواز تماشایی و تماشاگر پسنده بوده ودو تیم بارها در برابر هم وبا هواداران خود خاطرات تلخ و شیرین بسیاری از این دیدار داشته اند ولی این بار بر خلاف گذشته با توجه به بروز بیماری منحوس کرونا بدون تماشاگر به مصاف هم خواهند رفت.

ویسی که با استقلال خوزستان به قهرمانی در لیگ برتر دست یافته و نام خود را با این تیم جاودانه کرده این بار با پیراهن خیبر در برابر تیم اسبق خود قرار می گیرد و برگ برنده خیبر در این دیدار بی تردید تفکرات و شناخت کافی ویسی از استقلال خوزستان امیر خلیفه اصل خواهد بود .

البته در این دیدار خط دفاعی منسجم و خوب خیبر در برابر مهاجمان زهر دار و خطرناک استقلال خوزستان کار بسیار سختی خواهد بودو درجدال حسن نعمتی مهاجم با تکنیک و گلزن فصل گذشته خیبر با محمود بیرانوند،مصطفی علیخانی و دیگر مدافعان خیبرجذاب و دیدنی خواهد بود .

استقلال خوزستان هم که در بازی قبل در برابر قشقایی شیراز متوقف و از صدر جدول دور شده است می خواهد در خرم آباد با کسب یک پیروزی شیرین خود را بار دیگر به صدر جدول نزدیک کند .

در تیم استقلال خوزستان نفراتی همچون علیرضا دغاغله و فرشاد جانفزا،علی هلیچی، محمد بختیاری، بهروز افشار، جلال عبدی  ودر خیبر مصطفی علیخانی ،حسین جودکی ،محمود بیرانوند،جواد نصیر ، مهران احمدی،میلاد سوری ،ممی زاده و...می تواند با نمایش خوب خودسرنوشت بازی را برای تیم خود رقم بزنند.

قضاوت این بازی را سجاد یاری به عهده دارد و سجاد نجفی نژاد، علی معصومی، امیر ایار کمک‌هایش هستند. ناظر این بازی نیز محمدحسن ابراهیمی است.

تا پایان هفته نهم استقلال خوزستان با 17 امتیاز در جایگاه سوم و خیبر با 13 امتیاز در رده نهم لیگ دسته اول حضور دارند.

گزارش :محمود داودی نژاد

 

نظر شما