مدیر کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

ساخت بیش از یک هزار و ١٧۵ کیلومتر انواع راه در هفت سال گذشته

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۲۲۱۸
ساخت بیش از یک هزار و ١٧۵ کیلومتر انواع راه در هفت سال گذشته
مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت : در هفت سال گذشته حدود یک هزار و ١٧۵ کیلومتر انواع راه از جمله بزرگراه ، راه اصلی وفرعی و راه روستایی در استان کردستان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمد صدیق ثابتی عنوان کرد : توسعه راه ها و بهبود شبکه حمل و نقل در بخش های مختلف از جمله تاکیدات این دولت بوده و تاکنون نیز اقدامات مناسبی به همین منظور انجام شده است .

ثابتی یاد آور شد : هم اکنون طول بزرگراه های استان کردستان ٣٣٢ کیلومتر است که از این میزان حدود ١۴٠ کیلومتر آن از سال 92 به بعد ساخته شده است .

وی ادامه داد : از مجموع 1200 کیلومتر راه های اصلی و فرعی استان بدون احتساب بزرگراه ، بیش از 201 کیلومتر آن در دولت های یازدهم و دوازدهم احداث گردیده است .

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به ساخت ٣۴١ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در هفت سال گذشته اعلام کرد : 22 درصد از مجموع راه های بین شهری کردستان اعم از اصلی و فرعی و بزرگراه در دولت تدبیر و امید ساخته شده است .

ثابتی همچنین از احداث 833 کیلومتر راه روستایی در استان کردستان در طول هفت سال گذشته خبر داد و گفت : نهضت بهسازی و احداث راه در راستای توسعه استان با هدف گذاری های لازم و به منظور رسیدن به میانگین کشوری ، بهبود شرایط ترافیکی و ارتقای شبکه حمل و نقل ، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن و ایمنی و رضایت مندی کاربران کماکان ادامه خواهد یافت .

 

نظر شما