آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۹ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۲۲۲۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۹ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل بستری شده اند.

به گزارش برنا؛ شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۲ بیمار جدید نیز در این مراکز فوت کرده اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۳۱ بیمار تازه بستری شده ۲۲ بیمار در اردبیل، ۲ بیمار در پارس آباد، ۲ بیمار در مشگین شهر، ۱ بیمار در گرمی و ۴ بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۶۰ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

او افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد، خلخال و سرعین در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

نظر شما