معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد:

با تمام توان از ورزش بانوان در دوران کرونا حمایت خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۲۲۴۹
با تمام توان از ورزش بانوان در دوران کرونا حمایت خواهیم کرد
نشست هم اندیشی بانوان هیات تکواندو با حضور معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست بانوان هیات تکواندو استان یزد با حضور "آزاده دهقان" معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و "حسین گل محمدی" دبیر هیات تکواندو در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

در این جلسه پیرامون برنامه های آینده بانوان در هیات نظر خواهی و پیرامون برگزاری مسابقات استان در دو ماه پایانی سال بحث شد که مورد موافقت مربیان و باشگاهها قرار نگرفت و با توجه به شرایط شیوع کرونا این فعالیت ها به سال آینده موکول گردید.

دهقان فعالیت بانوان در هیات تکواندو رو ارزشمند و قابل پیشرفت توصیف نمود و گفت: پیرامون گزارش و بررسی های میدانی مطلع هستیم که شیوع کرونا به بسیاری از مربیان و باشگاه آسیب رسانده و باعث شده از فعالیت ها و تمرینات کاسته شود اما سعی نمودیم برای حمایت از قهرمانان که مسابقات کشوری دارند شرایط و تمهیداتی رو با هماهنگی ستاد کرونا ایجاد کنیم تا خیلی از رقیبان دور نباشند و بتوانند امادگی جسمی و روحی خود را حفظ نمایند.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه اظهار داشت؛ امیدواریم در سال آینده با تدابیر وزارت بهداشت ریشه این ویروس کرونا از بین رفته و فعالیت های ورزشی به خوبی از سر گرفته شود.

وی افزود: به یقین و با تمام توان از ورزش بانوان حمایت خواهیم کرد و برای کمک به جبران ضررهای ایجاد شده به باشگاهها و مربیان در دوران کرونا پیشنهاد استفاده از تسهیلات کمکی اداره کل ورزش و جوانان را در دستور کاری قرار داده ایم تا با دریافت این وام بتوانند قسمتی از فعالیت های خود را جبران نمایند.

بر اساس صحبت های این مقام مسئول باشگاهها و مربیان دارای مجوز می توانند درخواست خود را برای دریافت وام 16 میلیونی با هماهنگی هیات به اداره ورزش و جوانان ارائه نموده و باز پرداخت آن  از خرداد سال 1400 خواهد بود.

درپایان جلسه مربیان و باشگاهها خواستار حضور بهتر مسئولین هیات و کمیته ها در این نشست ها شدند تا خروجی این برنامه ها مفیدتر باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز