استاندار البرز:

دولت به تعهدات خود در بزرگراه شمالی کرج عمل کرده است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۲۲۶۲
دولت به تعهدات خود در بزرگراه شمالی کرج عمل کرده است
استاندار البرز گفت: برای تکمیل این پروژه تا پایان دولت، تمامی تلاش خود را معطوف کرده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش یابد و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج، با اشاره به اینکه این پروژه از اهمیت بالایی برای مردم البرز برخوردار است، افزود: بر این اساس روند تکمیل و تسریع در بهره برداری از آن به جد در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه به طول 17.5 کیلومتر است که توفیق یافتیم مشارکت دولت را نیز در آن جلب کنیم.

شهبازی گفت: دولت بلافاصله پس از حضور دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل پروژه، تعهدات خود مبنی بر تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار را انجام داد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج طی تفاهم نامه ای به صورت مشترک تکمیل این پروژه را دنبال کردند.

استاندار البرز اضافه کرد: کمربندشمالی کرج در شرایط اقتصادی کنونی متوقف نشد و پروژه در حال پیشرفت است و از هفته گذشته که مهندس خادمی معاون  وزیر راه و شهرسازی از پروژه دیدن کرد، مقرر شد روند این پروژه حیاتی را هر هفته مورد بازدید قرار دهیم.

شهبازی با بیان اینکه شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با جدیت درصدد تکمیل این پروژه هستند گفت:برای تکمیل این پروژه تا پایان دولت، تمامی تلاش خود را معطوف کرده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش یابد و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز