رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد خبر داد:

۱۰ روستای محمودآباد در وضعیت قرمز کرونایی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱۹
۱۰ روستای محمودآباد در وضعیت قرمز کرونایی
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: با توجه به رنگ بندی روستا بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا ١٠ روستا در این شهرستان وضعیت کرونایی قرمز دارند.

به گزارش برنا؛ عباس توان روز دوشنبه گفت: رنگ بندی روستاها بر اساس تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان تعیین می شود.

وی با بیان اینکه  از لحاظ بهداشتی ، روستاهایی که بیشتر از ۲ بیمار کرونایی  بستری در بیمارستان داشته باشند به  عنوان روستای قرمز شناخته می شوند گفت : در حال حاضر ١٠ روستای محموداباد وضعیت قرمز دارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد با بیان اینکه در تمام روستاها افراد مبتلا به بیماری کووید ١٩ وجود دارند گفت: ولی رنگ کرونایی ٧۴ روستای دیگر نارنجی است.

وی با بیان اینکه به طورکلی وضعیت کرونایی شهرستان نارنجی است افزود: با همکاری مردم و همه دستگاه ها در حال حاضر تقریبا روند مبتلایان در شهر به یک روند ثابت رسیده است.

توان با بیان اینکه  شهرهای اطراف محمودآباد از جمله آمل و فریدونکنار وضعیت قرمز دارند گفت: به دلیل نزدیکی شهرهای استان وضعیت نارنجی پایدار نیست و همه باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از تردد های غیر ضروری بپرهیزند.

محمودآباد در یازدهم آذر ماه نیز به رنگ قرمز کرونایی درآمد که پس از  گذشت حدود ۱۰ روز و اجرای محدودیت های کرونایی  از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داد.

در حال حاضر از ۲۲ شهرستان استان مازندران ،١٠ شهرستان آمل ، ساری، قایمشهر، نکا و فریدونکنار ، سوادکوه، بابل ، رامسر، تنکابن و جویبار در وضعیت قرمز و ١٢ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع : محمودآباد آنلاین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز