افتتاح بخشداری ربط سردشت به عنوان سومین بخشداری جدیدالتاسیس دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۲۴۲۹
افتتاح بخشداری ربط سردشت به عنوان سومین بخشداری جدیدالتاسیس دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌غربی
در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین شهرستان سردشت ضمن معرفی بخشدار بخش جدید ربط، ساختمان این بخشداری نیز افتتاح شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌ مبارک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران، مردمی ترین انقلاب جهان است که دشمنان کشور هم به تواناییهای جوانان ایرانی ایمان آورده اند.

علی مصطفوی افزود: با وجود همه دشمنی های صورت گرفته ایران به لطف خداوند، رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و مشارکت و همدلی مردم مقتدرتر از همیشه در مسیر دستیابی به آرمانهای خود گام برمی دارد.

وی با اشاره به تناقضات دشمن در برخورد با ملت ایران افزود: امروزه استکبار می خواهد واکسن کرونا را به ما بفروشد در حالیکه با تحریمهای ظالمانه راه ارسال و ورود تجهیزات و داروهای پزشکی به کشورمان را بسته است.

وی گفت: دستاوردهای کشور در بخش های علمی و دانش بنیان موجب اعتراف دشمن نیز شده است.

معاون استاندار آذربایجان غربی برگزاری باشکوه پیروزی انقلاب، توجه به نقش مردم و توسعه خدمات دولت در مناطق محروم و مرزی برای دستیابی به توسعه پایدار را نیز مطرح کرد و افزود: در دولت دوم تدبیر و امید سه بخشداری در فیرورق خوی، بکتاش میاندوآب و ربط سردشت تاسیس شده است.

 مصطفوی همچنین گفت: شهرستان سردشت باتوجه به مصدومان شیمیایی یکی از دغدغه ها و نگرانیهای مسئولان استانی در بحث کرونا بود که با تلاش کادر درمان و مسئولان امروز وضعیت سردشت آبی است و مردم بایستی همچنان محدودیت ها و فاصله های اجتماعی خود را حفظ کنند.

وی در خصوص تاسیس بخش جدید ربط در شهرستان سردشت نیز افزود: بخش ربط نیاز به همکاری تعامل همه دستگاههای اجرایی و مردم دارد و نیل به اهداف و مطالبات مردم ربط بدون هماهنگی مطلوب محقق نخواهد شد.

در پایان این آیین ضمن معرفی بخشدار ربط، ساختمان اداری بخشداری نیز با حضور مقامات استانی و محلی به بهره برداری رسید.

بخش جدید ربط از توابع سردشت طی تصویب‌نامه ۱۲ / ۸ / ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری توسط هیئت وزیران تصویب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز