شهردار شهرجدید هشتگرد:

اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل ونقل شهری رسید/تسهیل حمل ونقل شهرجدید هشتگرد با ورود ۵۰ تاکسی

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۲۶۴۹
اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل ونقل شهری رسید/تسهیل حمل ونقل شهرجدید هشتگرد با ورود ۵۰ تاکسی
شهردار شهرجدید هشتگرد با اعلام خبر ورود اتوبوس های وعده داده شده به شهر گفت: یکی از مهم ترین اولویت های شهرداری تحقق خواسته به حق شهروندان درخصوص توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن مجذوب اظهار کرد: پس از بررسی و احصاء نیازهای حوزه حمل ونقل شهری با رایزنی و پیگیری و استفاده از تمام ظرفیت های موجود برنامه ریزی خوبی را انجام دادیم و با همکاری  شرکت عمران و همراهی و حمایت معاون محترم وزیر راه و شهرسازی توانستیم وعده خرید 10 دستگاه اتوبوس را در کمتر از یک ماه محقق کنیم.

این مسئول شهری تصریح کرد: در حال حاضر اتوبوس ها وارد شهر شده و دراختیار مدیریت شهری قرار گرفته است و طی رایزنی های صورت گرفته شده انشاءالله به زودی 10 دستگاه دیگر از اتوبوس ها به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهد شد تا شاهد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و درنتیجه افزایش رفاه شهروندان باشیم.

مهندس مجذوب با اشاره به پروژه های تعریف شده مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل ادامه داد: یکی از مشکلاتی که شهروندان با آن مواجه هستند کمبود ایستگاه اتوبوس است که برای حل این موضوع شهرداری پس از انعقاد قرارداد به زودی 40 ایستگاه جدید با استانداردهای بالا را در شهر جانمایی و نصب خواهد کرد.

افزایش 50 تاکسی به خطوط برون شهری و درون شهری شهرجدید هشتگرد خبر دیگری بود که شهردار به آن اشاره کرد و توضیح داد: به زودی 50 دستگاه تاکسی به خطوط ناوگان حمل و نقل شهری افزوده خواهد شد که این تعداد تاکسی امورات حمل و نقل را تسهیل خواهد کرد.

شهردار، مترو را یکی از پتانسیل های حال حاضر سیستم حمل و نقل شهری دانست و توضیح داد: مدیریت شهری با تخصیص میدل باس جهت جابه جایی مسافرین و شهروندان از سراسر شهر به ایستگاه مترو شهید سلیمانی و بالعکس گام خوبی جهت تسهیل عبور و مرور شهری جهت رفاه شهروندان برداشته است.

وی در پایان ضمن تشکر از صبوری و همراهی شهروندان با مدیریت شهری بهبود شرایط زندگی شهری را با مشارکت و همراهی شهروندان تلاش تمامی مسئولین و حمایت های مدیران بالارده شهرستان و استان امکان پذیر خواند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز