استاندار سمنان:

مردم قانون‌مدار استان همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل ها به حفظ روند کاهشی و نزولی ابتلا و فوت کرونایی در استان کمک کنند

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۲۷۵۵
مردم قانون‌مدار استان همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل ها به  حفظ روند کاهشی و نزولی ابتلا و فوت کرونایی در استان کمک کنند
مردم قانون‌مدار استان همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی به کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ روند کاهشی و نزولی ابتلا و فوت در استان کمک کنند.

به گزارش برنا؛ استاندار سمنان گفت: با همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان ، استان هم از نظر نرخ ابتلا و هم از نظر میزان مرگ ناشی از کرونا روند کاهشی و نزولی دارد و از آمار پایینی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی جامعی در رابطه با وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان‌های مختلف کشور به انجام رسید و بر اساس گزارش اعلام شده، استان سمنان کماکان در وضعیت خوبی قرار دارد.

آشناگر تصریح کرد: قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به منظور کمک در قطع زنجیره انتقال کرونا و پرهیز از ترددهای غیرضروروی همچنان به قوت خود باقی است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

استاندار سمنان عنوان کرد : بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مقرر شد که راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به شکل خودرویی و موتوری برگزار شود و تمامی سخنرانی‌ها از طریق فضای مجازی و رسانه ملی پخش می‌شود.

 

نظر شما