معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با تلاش مضاعف در استان سمنان تداوم دارد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۲۸۱۲
پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با تلاش مضاعف در استان سمنان تداوم دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با تلاش مضاعف و هماهنگی روزافزون دستگاه های اجرائی، قضایی و انتظامی در استان سمنان تداوم دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری، افزود: هماهنگی بیشتر فرمانداری و بخشداری ها با سازمان جهاد کشاورزی در استان‌های کشور روند ساخت و سازهای غیرمجاز را کُند می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: حفاظت از عرصه ملی و دولتی استان سمنان به طور ویژه در دستور کار است و دست درازی افراد سودجو به اراضی ملی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: همکاری دستگاه قضایی و انتظامی استان با دستگاه های اجرایی استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز مطلوب ارزیابی می شود.
فخری تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مربوط دست درازی احتمالی به عرصه های طبیعی را در کمترین زمان ممکن گزارش دهند و با وحدت رویه می توان برای رفع این چالش اقدام کرد.
وی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز تنها مربوط به استان سمنان نیست، گفت: در بیشتر نقاط حاصلخیز و خوش و آب هوای کشور دست درازی به عرصه های طبیعی وجود دارد که همواره دستگاه های قضائی و اجرایی برای مقابله با این پدیده شوم در تلاش بودند.
فخری گفت: از جلسه آینده به صورت شهرستانی و موردی ساخت و سازهای احتمالی غیرمجاز در استان سمنان بررسی خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز