مشکلات معابر مرزی باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۲۸۳۸
مشکلات معابر مرزی باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود
استاندار کردستان تاکید کرد کە در استان مبارزە با قاچاق کالا و ارز با توجە بە آمار کشفیات بصورت جدی انجام می گیرد.

به  گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در ششمین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش های در حال انجام برای مبارزه با قاچاق گفت: در نه ماهه اول سالجاری بیش از ۱٨ هزار راس دام سبک و سنگین در مرزها کشف شده که نشان از جدیت متولیان در مبارزه با قاچاق دام است.

وی با بیان اینکه عمده دام های قاچاق مکشوفه متعلق به دیگر استان ها و تنها به قصد خروج از کشور وارد استان می شود، افزود: در سال آینده نیز کنترل مرزها بصورت جدی تر برای مبارزه با قاچاق دام پیگیری خواهد شد.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به حل مشکلات معابر و بازارچه های موقت مرزی تا ۱۰ روز آینده تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از فعال کردن بازارچه های مرزی ایجاد درآمد برای مرزنشینان و کاستن از قاچاق است و دستگاه های متولی لازم است شرایط را برای فعالیت این بازارچه ها فراهم کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه ایجاد درآمد حدودا سه میلیون تومان در ماه برای یک خانواده مرزنشین می تواند تا حدودی مشکلات را برطرف کند، افزود: ما در صورت ایجاد این درآمد قادر خواهیم بود با قاچاق بدون اغماض برخورد کنیم.

وی در ادامه بر همکاری و هماهنگی سازمان صمت و علوم پزشکی بر کنترل ماسک های تولیدی در استان نیز تاکید کرد و افزود: تولید ماسک چون بصورت مستقیم به سلامت مردم مرتبط است و لازم است نهادهای متولی بر کار واحدهای تولیدی و بسته بندی ماسک نظارت داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز