میزبانی فردیس از جشنواره ورزش همگانی "یک روز شاد" +تصاویر

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۲۸۵۱
میزبانی فردیس از جشنواره ورزش همگانی یک روز شاد +تصاویر
شهر فردیس همزمان با اجرای طرح ملی بانوان وبه همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس میزبان جشنواره یک روز شاد در بوستان تندرستی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این جشنواره مفرح صبح امروز سه شنبه با حضور بانوان علاقمند و با انجام فعالیت های ورزشی وبرگزاری مسابقه در رشته های فریزبی وطناب زنی برگزار شد ودر بخش پایانی با حضور مسئولان شهری از جمله شهردار،رییس اداره ورزش وجوانان جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس در ارتباط با کم وکیف این جشنواره گفت: در شرایط فعلی وبا توجه به مشکلاتی که کرونا برای اقشار مختلف مردم ایجاد کرده برگزاری جشنواره های ورزشی می تواند روحیه نشاط وشادابی را در کنار سلامت جسم به مردم هدیه کند.

یوسف فتح آبادی افزود: در این راستا از هفته گذشته جشنواره های ورزشی در نقاط مختلف شهرستان با رعایت کامل پروتکل ها آغاز شده و امروز نیز میزبان یکی از بزرگترین جشنواره ها با عنوان روز شاد بودیم.

وی با قدردانی از مشارکت بانوان ورزش دوست و مربیان زحمتکش همگانی فردیس گفت: جا دارد از همراهی وحمایت مدیریت شهری به خصوص شهردار فردیس نیز تشکر کنم که در بخش اختتامیه آن حضور یافتند و زمینه ساز ایجاد انگیزه در فعالان ورزش همگانی شدند.

23

 

21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز