آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۳۰ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۳۰۵۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۳۰ دی ۹۹
۱۱ تن در مازندران به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و ۲۳۲ نفر بستری شدند.

به گزارش برنا؛ با بستری شدن ۲۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تعداد مبتلایان به هزار و ۲۹۶ بیمار رسید و ۱۱ تن نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۲۰۲ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در همین مدت ۱۱ بیمار نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

او افزود: در حال حاضر ۱۰۷۹ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۴۵ نفر آن‌ها با حال عمومی بد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

موسوی ادامه داد: ۲۳۲ بیمار بهبود یافته هم شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شده اند.

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با بیان اینکه ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۲۱۷ بیمار اعلام کرد و افزود: ۴۰ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

دکتر جلالی گفت: ۴۷ بیمار هم با بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

 

نظر شما
پرونده ویژه