رویداد کارآفرین شو با طعم فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۳۱۳۶
رویداد کارآفرین شو با طعم فناوری اطلاعات برگزار می‌شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از برگزاری رویداد کارآفرین شو با طعم فناوری اطلاعات خبر داد و گفت:این رویداد با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی و صندوق کارآفرینی امید استان در راستای تفاهمنامه موجود با وزارت ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان در دومین نشست کارگروه وام های وجوه دار شده حمایت از شرکت ها و تعاونی های فعال در حوزه فاوای استان را در قالب ۱۰ طرح حمایتی عنوان کرد و گفت:این تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده به کلیه شرکت های خصوصی و تعاونی های دارای قرارداد فعال با دستگاه های دولتی و عمومی در قالب افراد حقوقی و برای استارت آپ ها و کسب و کارهای نو پای دارای ایده در قالب افراد پرداخت می شود.

مدیر کل ارتباطات استان تصریح کرد:این تسهیلات برای افراد حقیقی ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و برای افراد حقوقی ۱۵۰ میلیون تومان با همان نرخ است.

جلیلی نژادبا اشاره به برگزاری رویداد کارآفرین شو گفت:هدف از این رویدادایجاد اشتغال پایدار در حوزه فاوای استان و حمایت از کسب و کارهای نو پا است و حمایت از طرح های برگزیده در قالب ارائه تسهیلات مادی وتامین محل عملیاتی کردن طرح صورت می پذیرد.

بر اساس این گزارش مهلت ارسال طرح ها تا روز چهار شنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ و زمان برگزاری رویداد روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ بوده وشرکت برای عموم آزاد و رایگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز