باشگاه فرهنگی ورزشی مرزبانی خراسان رضوی افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۳۱۳۷
باشگاه فرهنگی ورزشی مرزبانی خراسان رضوی افتتاح شد
عصر امروز و با حضور مدیر ، سرمربی و.. باشگاه فرهنگی ورزشی مرزبانی خراسان رضوی افتتاح و از لباس تیم فوتبال مرزبانی نیز رونمایی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این مراسم ستواندوم محسن جشن پورگان مدیر تربیت بدنی مرزبانی استان ابتدا به معرفی باشگاه پرداخت و در ادامه نیز سروان سید محمد نبوی مدیر باشگاه نیز به برنامه های تیم های مختلف این باشگاه پرداخت و تاکید کرد : انشالله با برنامه ریزی بلند مدت باشگاهی در شأن مرزبانی خواهیم داشت و از این طریق نیز مرزبانی را به جامعه و مردم معرفی خواهیم نمود.

 در ادامه نیز آقای "محسن براتی" سرمربی تیم فوتبال مرزبانی استان از برنامه های این تیم گفت و عنوان داشت :از سردار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی به جهت اعتماد به اینجانب قدردانی می کنم و انشالله تمام سعی و تلاش خود را برای موفقیت آین تیم خواهم گذاشت..

وی در ادامه با قدردانی از زحمات مسئولین این باشگاه تاکید کرد : خیلی خوشحالم با مجموعه ای همکاری می کنم که امنیت و اقتدار کشورم را مدیون تلاش های شبانه روزی این عزیزان هستیم و من و مجموعه تیم مرزبانی نیز سخت تلاش خواهیم کرد تابتوانیم بخشی از زحمات این بزرگواران را پاسخ بدهیم.

در ادامه نیز حکم سرمربی تیم که توسط سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی صادر شده بود به آقای براتی اهدا گردید.

 افراد مشمول و سربازانی که تمایل دارند در تیم فوتبال مرزبانی فعالیت و همکاری نمایند می توانند در هفته جاری و آینده  روز های پنج شنبه و یکشنبه ساعت 8 و نیم صبح  و دوشنبه  ساعت 9 صبح به مجموعه ورزشی تختی مشهد مراجعه نمایند..

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز