معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

عوامل شعب اخذ رأی حق اعمال نظرات شخصی خود را در روز انتخابات ندارند / تهدیدات تا قبل از برگزاری انتخابات شناسایی شوند

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۳۲۲۶
عوامل شعب اخذ رأی حق اعمال نظرات شخصی خود را در روز انتخابات ندارند /  تهدیدات تا قبل از برگزاری انتخابات شناسایی  شوند
محمود ثمینی گفت: آسیب شناسی انتخابات گذشته گامی مهم در شناسایی کمبود های احتمالی و برگزاری صحیح، درست و بی عیب و نقص انتخاب پیش رو خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی در  اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سال ۱۴۰۰ در استان که  با حضور فرمانداران، روسای کمیته های انتخاباتی و مدیران ستادی برگزار شده بود،اظهارکرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از رخدادهای سیاسی مهم سال آینده است که صرف نظر از انتخاب هر شخص، باید با احترام به رأی مردم برگزار شود .

اوافزود: با تلاش و همت فرمانداران، عوامل اجرایی، مجموعه کمیته های ستادانتخابات و تمامی اعضای شورای تأمین استان و شهرستانها و سایر دست اندرکاران، انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال گذشته استان با وضعیت سفید و مطلوب برگزار شد که در نوع خود بسیار ارزشمند وکم نظیر بود .

ثمینی خاطرنشان کرد: آسیب شناسی انتخابات گذشته گامی مهم در شناسایی کمبود های احتمالی و برگزاری صحیح، درست و بی عیب و نقص انتخاب پیش رو خواهد بود .

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: آموزش نیروها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی، شرط برگزاری انتخابات سالم است که باید به آن توجه ویژه داشت .

ثمینی با اشاره به لزوم آمادگی برای برگزاری انتخابات سال آینده، گفت: فرمانداران و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان از هم اکنون با دقت لازم نسبت به شناسایی نیروهای با تجربه به عنوان عوامل کمک کننده جهت برگزاری انتخابات پیش رو اقدام نمایند .

او با بیان اینکه عوامل شعب اخذ رأی حق اعمال نظرات شخصی خود را در روز انتخابات ندارند، گفت: ضرورت دارد تمامی فرصت ها و تهدیدات تا قبل از برگزاری انتخابات شناسایی و نقایص به موقع رفع شوند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز