استاندار البرز خبرداد :

اتمام پروژه‌های بزرگ راهسازی البرز تا پایان دولت تدبیر و امید

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۳۳۰۲
اتمام پروژه‌های بزرگ راهسازی البرز تا پایان دولت تدبیر و امید
استاندار البرز گفت: با اراده ای که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است و جدیتی که در استان وجود دارد، تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی طرح ها و پروژه های راهسازی در محدوده البرز به سرانجام می رسند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی با بیان اینکه بهار راه سازی البرز با بهره برداری از پروژه های راه استان همچنان ادامه دارد، افزود: پروژه های بزرگ راهسازی که عملیات اجرایی آنها در دولت تدبیر و امید آغاز شد، یکی پس از دیگری در حال تکمیل و بهره برداری هستند.

وی ادامه داد: دراین میان پروژه هایی همچون ادامه آزادراه شهید همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران-شمال، قطار برقی کرج-هشتگرد، مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام، دو خطه شدن ریل راه آهن کرج-قزوین که از گذشته های دور مورد مطالبه و نیاز مردم بود نیز به سرانجام رسید.

شهبازی گفت: تکمیل راه هشتگرد- طالقان که بیش از 2 دهه مورد درخواست مردم بوده نیز در ایستگاه پایانی قرار دارد و در بهار 1400 زیر بار ترافیک می رود.

وی افزود: در البرز به جهت ماموریتی که از سوی رییس جمهور به بنده محول شده بود به نیابت از وزیر محترم راه و شهرسازی به جد در راستای تحقق اهداف بزرگ تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی استان اقدام کردیم تا گره های بزرگ ترافیک ملی باز شود و مردم بویژه در البرز ترددی سهل تر و امن تری داشته باشند.

استاندار البرز اضافه کرد: با اراده ای که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است و جدیتی که در استان وجود دارد، تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی طرح ها و پروژه های راهسازی در محدوده البرز به سرانجام می رسند.

وی گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در محدوده جغرافیایی البرز برای سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه کمربندجنوبی البرز و تهران، اکنون آمادگی لازم برای بهره برداری از این پروژه ملی را داریم.

 

نظر شما