در مشهد صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران حوزه ازدواج و خانواده

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۳۳۹۷
برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران حوزه ازدواج و خانواده
نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره و سمن های حوزه ازدواج و خانواده با حضور اعظم کریمی، مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اعظم کریمی در نشست هم اندیشی مدیران مراکز  تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان و سمن های حوزه ازدواج و خانواده ضمن تشکر از میزبانان این دوره تخصصی در مشهد اظهار کرد: در دوران کرونا فعالیت های آموزشی ما متوقف نشده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین دستاوردهای ما برگزاری دوره های دانش افزایی بصورت حضورى و انلاین طی سال گذشته و امسال بود.

 مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: عمدتا با دقت فراوان در جزئیات کمى و کیفی و محتواهای علمی دوره ها خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی از طرف دفاتر مشاوره در کل روبرو شد.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه ویژه و اعتباربخشی مراکز مشاوره وزارت ورزش و جوانان به گردونه برگردانده شده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: در دوره های دانش افزایی از اساتیدی دعوت شده که نتیجه سال ها تجربه خود رادر این حوزه در اختیار مشاوران قرار خواهند داد، همچنین از افرادی که دارای مقام علمی و پیشکسوت بودند ولی در استانها گمنام واقع شدند نیز برای افزایش بهره مندی شرکت کنندگان در این دوره دعوت بعمل آمد.

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در شرایط سخت کرونا این دوره با رعایت پروتکلها برگزار شد، همچنین با توجه به پیگیری ها و برنامه ریزى هاى انجام گرفته این همایش بصورت مجازی  نیز براى مشاوران سراسر کشور در دسترس قرار گرفت و افرادی از استانهای مختلف در دوره شرکت کردند.

کریمی گفت: قطعا ابتدای این مسیر هستیم و در بعضی موارد سعی کردیم با نظر سنجی های صورت گرفته این مشکلات را شناسایی کنیم و به غناى دوره ها بیفزاییم.

وی گفت: در خراسان رضوی در حوزه ازدواج و طلاق شاهد تغییراتی بودیم که این تغییرات از ابعاد گوناگون فرهنگى،اقتصادى و اجتماعى باید بررسی شود و در این امر مراکز مشاوره استان نقش پر رنگى دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز