توانمندسازی سمن های جوانان در حوزه کارآفرینی اجتماعی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۳۴۷۵
توانمندسازی سمن های جوانان در حوزه کارآفرینی اجتماعی
معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان در امور جوانان از انتشار فراخوان جذب طرح های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در حوزه کارآفرینی اجتماعی از سوی معاونت جوانان دستگاه ورزش و جوانان کردستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "گلاویژ فتاحی" با اعلام خبر انتشار فراخوان جذب طرح های توانمندسازی سمن های جوانان در حوزه کارآفرینی اجتماعی از سوی این معاونت تصریح کرد؛ هم اکنون این فراخوان بر روی سامانه؛ http://saman.msy.gov.ir قابل مشاهده است.
 
وی همچنین اظهار داشت؛ طرح های ارسالی که از طریق این فراخوان جذب خواهند شد باید دارای شرایط زیر باشند:
  1. سازمان مردم نهاد ارائه دهنده طرح باید دارای کد کاربری، رمز عبور، شماره حساب حقوقی به نام سمن واعتبارنامه معتبر از وزارت ورزش وجوانان باشد.
  2. طرح ارائه شده می بایست درحوزه "کارآفرینی/ کسب و کار اجتماعی" بوده و برآورد مالی آن تا سقف 100میلیون ریال باشد.
 
"فتاحی" در خصوص نحوه پذیرش طرح ها اظهار داشت؛ طرح های پیشنهادی به شورای داوری استان ارجاع و پس از بررسی و اعلام نظر داوران و تایید اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان جهت اجراء به سمن ها ابلاغ خواهند شد.
 
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد؛ متقاضیان و صاحبان طرح های حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای اجتماعی تا 18 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند و این تاریخ تمدید نخواهد شد.
 
وی افزود؛ طی فراخوان برگزاری "کارگاه های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان" با موضوعات مختلف نیز که در آبانماه امسال بر روی سامانه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت 10 کارگاه از مجموع 18 مورد پیشنهادی در شورای داوری تایید و برای اجراء به سمن های متقاضی واگذار شده است.
 
 

 

نظر شما