استاندار کردستان:

کردستان برای توسعە همە جانبە نیازمند همکاری گستردە رسانە ملی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲۷
کردستان برای توسعە همە جانبە نیازمند همکاری گستردە رسانە ملی است
استاندار کردستان تصریح کرد کە برای توسعە همە جانبە استان نیازمند همکاری گستردە رسانە ملی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه امضای تفاهم نامه توسعه و به روز رسانی زیر ساخت های صدا و سیما و تکمیل شبکه های دیجیتال و رادیویی استان با معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: استان کردستان شرایط خاص خود را دارد و این استان نیاز دارد تا از طریق رسانه ملی به خوبی در سطح ملی معرفی شود.

وی شرایط توپوگرافی استان را یک مشکل جدی در توسعه زیرساخت های صدا و سیما عنوان کرد و گفت: علیرغم کارهای بسیار زیادی که در بخش ارتباطات و اینترنت در استان انجام شده به دلیل وضعیت توپوگرافی آن هنوز رضایت نسبی در میان مردم حاصل نشده است و این مشکل نیز در ایجاد زیرساخت های صدا و سیما وجود دارد.

مرادنیا با بیان اینکه هم اکنون ۵۲ شبکه با زبان کردی در خارج از مرزها برنامه پخش می کنند و صدا و سیما نیز باید توانایی مقابله با این برنامه ها را باید داشته باشد، افزود: اگر هم اکنون صدا و سیمای استان توانسته ٨۰ درصد مخاطب داشته باشد نشان تلاش مدیریت، بدنه کارشناسی و برنامه سازان آن است و این نگاه باید تقویت شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: ما به عنوان دولت در استان میان خود و صداوسیما فاصله ای احساس نمی کنیم و از هر امکانی برای تقویت رسانه ملی بهره خواهیم گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز