کشف ۹۶۰ دستگاه ماینر در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۳۵۸۱
کشف ۹۶۰ دستگاه ماینر در آذربایجان‌غربی
رئیس پلیس‌ امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۶۰ دستگاه ماینر در استان امسال کشف شده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ بهمن رستمی، رئیس پلیس‌ امنیت اقتصادی استان در مورد آمار ۱۰ ماهه سال جاری گفت: در عملیات‌های منجر به کشف کالای قاچاق، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ فقره پرونده تشکیل که نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

وی افزود: در این عملیات ۱۳۰۰ دستگاه خودرو توقیف و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از ۲۶۵۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ریالی ۱۸۴ درصدی همراه است.

وی ادامه داد: طی سال جاری یک مورد کشف ارزهای جعلی در شهرستان بوکان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته و همچنین ۱۸۸ فقره پرونده زمین‌خواری تشکیل شده که ارزش ریالی این زمین‌ها ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال بوده و در این رابطه ۱۹۸ نفر دستگیر شده‌اند.

رستمی افزود: در کشفیات مزارع بیت کوین نیز، جمعا ۹۶۰ دستگاه ماینر در سطح استان کشف شده است.

رئیس پلیس‌ امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال همچنین ۴۸ پرونده اخلال در نظام اقتصادی تشکیل که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بوده و در این رابطه ۵۴ نفر دستگیر شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در بحث فرار مالیاتی نیز پرونده‌های کلانی در دست داریم که تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی در ۸ فقره پرونده ثبت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز