"روستانیوز" برای اولین بار در کشور کلید خورد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۳۶۶۱
روستانیوز برای اولین بار در کشور کلید خورد
طرح رسانه‌ای "روستانیوز" با چشم‌انداز استقرار سفیران جوان حوزه آب در اقصی نقاط استان خراسان رضوی آغاز شد. این طرح برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در روستای حسین‌آباد شهرستان سبزوار با معرفی خبرنگار افتخاری شرکت آب منطقه‌ای به اجرا درآمد. "روستانیوز" گسترش دامنه اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در حوزه آب را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار، مراسم رونمایی از "روستانیوز" با حضور "کاظم جم" مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، "محمد ثابتی‌مقدم" مدیر امور منابع آب ناحیه سبزوار ، اعضای شورای اسلامی روستای حسین‌آباد و تنی چند از کشاورزان منطقه برگزار شد.

جم تولید خبر در حوزه آب، انتقال سریع اطلاعات این حوزه از دورترین نقاط استان به روابط عمومی و نظرخواهی و نظرسنجی درباره عملکرد شرکت آب منطقه‌ای را سه هدف اصلی این طرح عنوان کرد. سیاست مشارکت جدی مردم در مدیریت آب به عنوان سیاستی که حل منطقی مشکل ده‌ها ساله اضافه برداشت از منابع زیرزمینی را هدف‌گذاری کرده، نتایج خیره‌کننده‌ای به همراه داشته است. اکنون "روستانیوز" عرصه تازه‌ای از مشارکت مردم در حوزه اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در حوزه آب را گشوده است مسئله‌ای که مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آن را مورد تاکید قرار داد و اعتقاد به واگذاری امور به مردم و ذینفعان آب را، اعتقادی مستحکم در شرکت آب منطقه‌ای خواند. مهندس "جم" صرفه‌جویی ۴۶۰ میلیون مترمکعبی آب در بخش کشاورزی طی سال جاری را که به تایید دانشگاه فردوسی هم رسیده، توفیقی بزرگ ارزیابی کرد که در سایه مشارکت کشاورزان در مدیریت مصرف آب به دست آمده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در همین زمینه گفت: اکنون کلید آب دشتهای خراسان رضوی در دستان کشاورزان است و "روستانیوز" در صدد آن است که مشارکت روستانشینان و کشاورزان در عرصه اطلاع‌رسانی را نیز تحقق بخشد.

در پایان این مراسم "حمیدرضا حسین‌آبادی" حکم خبرنگار افتخاری شرکت آب منطقه‌ای را از مدیر روابط عمومی شرکت دریافت و کار خود را آغاز کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز